Lugnet själv...

Gårdagen förpassade utan några större olyckor :)

Dottern fyllde år så vi firade henne mitt på dan eftersom hon var ledig från skolan ....
Efter att ätit lunch och fikat lite så åkte Mariann och Kicka iväg på julmarknad till Ekenäs
Mys! Lite avundssjuk är jag minsann..... :)

Men mamma och sonen var kvar här och ville titta i affären...
Efter lite shopping så skjutsade jag hem dom samtidigt som jag skulle ha en visning.

Kom hem runt 21.00....fixade ihop en kycklingssallad och så blev det lite film

Hade redan bestämt att LÖRDAGEN skulle bli min vilodag....för att jag VILL!
Sov länge....låg kvar och vilade....gick inte förrän kl 12.00 när telefonen ringde :)

Fick några samtal på raken....gick upp och drog på mig myskläder....satte igång en maskin disk och en med tvätt
Hela min "Farm" var rosa!!! så då fixade jag det.....inväntar tid/ork/lust för att göra en total farm makeover hihi:)

Nu ska jag nog åka iväg och köpa lite nybakat gott bröd och äta lite frukost

Resten av dagen planeras att tillbringas i soffa/säng....lite läsning, lite tv tittande ....och myskläderna åker inte av förrän det är dags att ta på nattlinne :)



Kommentarer
Postat av: Maria

Så har min dag också sett ut fast jag har inte kommit ur pyjamasen än, och det är sååååååååå skönt att ta en sådan här dag mellan varven, helt underbart. Kram på dig

2009-11-14 @ 16:30:17
Postat av: I-L

Låter som du haft en helgo dag. Skönt ;) Kram

2009-11-15 @ 09:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0