Nu börjas det.....

SNÖÖÖÖ!!!!!
Tycker att det är rätt så mysigt när snön faller....men fasen så ruggigt det är idag
Blåser så kallt....och vi har 17 grader här hemma.
Huttrar och fryser heeela tiden.

Just skjutsat iväg dottern till skolan och sambon till jobbet. Ännu ingen knorr eller tryne ....fast han hade typ alla symtom redan igår hahaha

Idag har jag bara ett par hämtningar och skjutsningar att göra...inget annat planerat. Så jag ska bara fixa igång en maskin tvätt och en med disk, sen ska jag bädda in mig i ett täcke...tända lite ljus och bara filura en stund.

så får det bli....

Kommentarer
Postat av: Linda

tycker jag med! man kanske skulle skriva 8-14 även fast jag gick hem igen...har ju ingen anledning att sitta där i 3 timmar :P

joo det finns ju en dam är som personalansvarig, men frågan är ju om hon säger något eller om hon bara säger att det är upp till helene (husmor). för då spelar det ju ingen roll. men nu har jag pratat med facket, och dom får inte göra så för jag har varit anställd längre ÄVEN om jag inte har papper på exakt hur många timmar jag ska jobba. och även det är fel att jag inte har eftersom jag har jobbat där så länge. så jag har gått med i facket nu, så vi får se vad som händer. jag tänker inte vara snäll iaf!

2009-11-04 @ 10:01:21
URL: http://litenlinda.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0