Planering är bra....

...när den funkar!!!!
Jag har så mycket att göra just nu att jag satt i helgen och gjorde schema för att jag inte ska missa nåt!!

Och vad hjälper det nu?! Inte ett skit!

Ligger redan efter, och det är inget man kan göra något åt.

I söndags skulle jag hinna med både körövning och dansträning.....det är så många frågor och så mycket runt omkring som dyker upp som ska fixas att hjärnan blir lite lätt överkokt emellanåt.

Dottern blev akut sjuk på söndagskvällen och vi fick åka till sjukhuset med henne.
Hon är fortfarande jättedålig och som det ser ut just nu kommer jag inte iväg till Skövde och tävlingen överhuvudtaget.
Att pynta till advent är en tradition vi har i familjen och alla tycker det är så mysigt.
Nu när jag ligger efter så fick jag lite panik igår kväll....alla stakar åkte upp i en hast så det åtminstone är lite ljus i helgen.
Men gardiner, tomtar och pynt får nog stanna där dom är i år.

Idag står två läkarbesök på schemat, förutom att jag måste försöka komma iväg till pappa!
Sonen behöver också hjälp med ett ärende.
Ikväll är det regionsmöte med parytlite.

Och däremellan måste jag pyssla om min sjuka dotter.....

Jag har redan plockat bort en massa från mitt schema.....så jag kan få vila en stund då och då nu när man inte kan sova på nätterna.

Och allt som gäller helgen är lagt på is. Ingen idé att fara omkring som en tok för att fixa med grejer om jag nu inte kan åka.

Nu sover dottern en stund och jag ska in i duschen....sen väcka sonen som får vara systervakt medan jag åker iväg på läkarbesök.

Jag har flera gånger fått höra att jag borde planera mina dagar bättre så jag slipper känna stress och kaos...jag säger bara HA HA HA HA HA
Jag planerar skitbra ska ni veta!!!!! Men oftast till ingen nytta:)

Kommentarer
Postat av: I-L

Hur är det med Kicka? Stackars liten, inte roligt att bli sjuk. Ge henne en kram från mig...

2009-11-24 @ 21:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0