Adrenalinkick

Jag som varit sååå seg och trött hela dan blev som en duracellkanin när klockan närmade sig 18.00
Vet i fasen vad som flög i mig hahaha

Åkte iväg på dans hos GUB....sjöng lite för Johan som fyllde år och hann med att dansa nästan alla danser som fanns på danslistan under en timme.
Hann dock med att kramas lite och slänga några ord till höger och vänster.

På med ytterkläderna igen och iväg till city, till nattklubben Sliver där 013 gänget skulle ha dansuppvisning.
350 människor=knökfullt!
Vilken stämning!!! De flesta hade följt kvällens westerntema:)

Inte det minsta nervös inför uppvisningen....för första gången. Jag kände att allt satt liksom, och det gjorde det!
Och vilken respons från publiken :)
Under workshopen fick inte alla plats på dansgolvet utan vi placerade ut oss mellan borden och dansade hejvilt hahahaha
Jag var så himla uppe ivarv...igen

Efteråt for jag omkring och delade ut lappar om vår klubb......trängde mig fram på dansgolvet , dansade med folk och gav dom lappar.
Dansade fram ibaren och gjorde likadant där....hela tiden leende, skrattandes eller sjungandes!!
Wow vilken feeling.

Men så kände jag att jag behövde avrunda kvällen för att åka hem och se till sjuklingarna....de andra i gänget fyllde då sina tallrikar med potatisklyftor, majs, revben och BBQ sås....och tog vägen förbi baren :)
Senare skulle bandet Rydell och Quick uppträda....vi fick stanna och parta heeeela natten om vi ville:)
Generöst!

NU är jag jättehungrig :) Snacka om att jag ångrar att jag inte pytsade in lite käk innan jag drog....
Jag ska i alla fall inte dricka nåt kaffe idag hahahaha :)
hoppas jag kommer ner i varv så jag kan sova inatt....annars liknar jag nog nåt helt annat än en zoombie i morron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0