Danskväll

Nu är värmen uppe i kroppen :)
Det var så många danser jag kunde ikväll...och en hel del jag kunde hänga med hjälpligt i....höll bara på att dansa omkull ett par stycken :)
Helt underbara människor att prata med mellan varven...jodå jag hann med det också.
Fast vilka etikettsbrott man gör sig skyldig till som dansare!
Mitt i en konversation så bara rusar man upp till dansgolvet innan man ens hunnit tänka :)
Som tur är så är ju dom flesta man pratar med likadana hahaha

Ikväll blev det inte lika mycket kramandes som annars....Rymdblomman slet bort mig från folk och varnade dom för att va för nära mig :) Om jag bara kunde förstå varför?!

Flera som var sjuka ikväll, och ni var saknade ska ni veta :)
Mariann tex blev sjuk...och hade lovat hämta upp en tjej som skulle få åka med...så hon bad mig göra det istället.
Sagt och gjort jag hämtade upp tjejen som jag aldrig hade sett och som aldrig hade sett mig...att hon vågade sig in i bilen :)
Visade sig att hon var nybörjare, och väl på Bjärby dök det upp ett par tjejer till från hennes kurs.
Gjorde så gott jag kunde med att förklara hur man skriver upp önskningar på listan, hålla dom sällskap, dansa Lindy shuffle och Caught up om och om igen:)

Först vågade dom inte ens gå upp på dansgolvet utan vi "gömde" oss i entrén, men till sist var dom längst fram och dansade :)
Mycket trevliga ....liksom dom flesta linedancare

Hann få en pratstund med gulliga Linn...inte ofta man hinner med det.

Provade dansskor hos försäljaren som var på plats....attans vilka fina, sköna skor hon hade.
Men ajaja så dyrt det är!

Det tog mig en timme att skjutsa hem folk ....fick ju åka en bra bit åt fel håll liksom innan jag kunde vända och åka hem.
Stannade till hos sonen för att lämna panodil, han ringde när vi var på dansen...

Nu hemma, in i duschen medan man har ångan uppe.....blir ett varv på Farmen och så burra ner sig i bingen några timmar
Undrar hur många grader vi har inne när jag vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0