darrande plånbok!

Inför dagens tandläkarbesök darrade plånboken som ett asplöv....eller, det kan ju ha varit för att den var så lätt i blåsten?
Nåväl, jag har en snäll tandis som låter mig betala av räkningen på ett par gånger.
En lättnadens suck!!

Tanden lagad och värken borta:)
MAT.....blev fluffig mos och en god korvröra typ.....frästa upp strimlad falukorv och bacon...blandade i purjo, tomater och lite senap och ketchup...öste upp en en ugnsfast form....på med riven ost och gratinerade i ugnen.....bidde gott.

sen åkte jag och dansade lite .....mycket effektiv träning!
Tog som attan på benen så ikväll blir det nog lite extra stretching:)
Tack ska ni ha för en trevlig kväll :)

Nu ska jag sätta mig i soffan och äta lite vindruvor.....hoppas sen på lite mera sömn än föregående nätter.
Behöver verkligen sova känner jag ...natti vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0