Full rulle...hinner jag med?!

Ja jisses...har man inget att göra innan så ser man till att skaffa det [wacko]

Skulle behöva en uppdatering av hårddisken tror jag bestämt...och lite nya minnen vore inte fel heller :P
Fast det är ju ROLIGA saker!!!
Bara det att det ena kom efter det andra och tillsammans blir det himla mycket
Men skam den som ger sig...

Det gjorde jag inte i kväll på dansen heller hihi:D
Anna, Eva, Johan och Magnus tragglade med mig...dom är för goa [love]
Försökte hänga med så gott jag kunde....

Så skönt det var att få dansa.....fick ju hoppa över i måndags så det börja allt stelna till i kroppastollen.

Idag har jag klarat av en såna där massa viktiga telefonsamtal och möten igen....känns skönt när det är avklarat, för ett tag:)
Very important shit you know.....

Dom närmaste dagarna ser jag fram mot jättemycket!
Imorron har jag min första startvisning för Partylite [doh]
Önskar att man hade lite större umgängeskrets, familj, släkt och vänner som kunde hjälpa en genom att ställa upp!
När alla dom andra konsulterna på mötet säger att det är bara att bjuda in syskon med respektive, andra släktingar, grannar, jobbarkompisar och vänner så fixar det sig....jo men tjena Kerstin!!!
Om man inte har några då? Hur får man ihop det då?

MÅSTE få in 6 st bokningar till slutet av november för att det ska gå ihop sig .... för att jag ska slippa lägga ut pengar jag inte har....HELP!!

Ser ju fram mot det här nu!!!

Lördagen ser jag också fram mot:)
Då ska jag, Kicka och en gulletjej åka iväg och hälsa på två andra gulletjejer [wub]
Ska bli sååååå roligt och mysigt!

Sen på söndag har jag startvisning nr 2!!!! [wow]

Det är det som händer närmast....sen är det ju tävling på gång.....A big körkonsert...och lite annat pyssel....och sen är det snart JUUUL [celebrate]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0