Kameldans och nöff nöff stick....

Get up offa that thing var kvällens kursdans......tyckte nog att den var rätt rolig EGENTLIGEN
Men fick kramp i fötterna av nån anledning...om och om igen :)
Och jag MÅSTE investera i en sportbh om jag ska ge mig på såna här danser!!!!!!!
Snacka om att pucklarna höll på att hamna på ryggen så jag såg ut som en riktig kamel när det skulle hoppa och studsas!!! :)
Kamelstegen i slutet var bara pricken över i liksom....

Nej, jag gav upp innan tiden var slut....
tog mina ömmande fötter och tuttar och åkte hem....bänkade mig framför datorn med kaffe och bulle som tröst.

Ikväll ska jag försöka komma isäng skapligt...inte runt 2-3 som hon blivit ganska ofta nu
ska upp på ett möte i morron bitti och ska försöka va lite piggelin åtminstone
Sen funderar jag på att åka iväg och ta nöff-nöff sticket. Med min vanliga tur hör jag säkerligen till dom procenten som får varenda biverkning!
Men va fasen...skulle det slå till sen och man råkar smitta ner nån liten skör människa som inte fått ta vaccinet så skulle jag ha så dåligt samvete...
Sjuk kan vem som helst bli, men att undvika att smitta andra om man kan det är en bra grej känner jag.

Hur tänker ni göra?
Har hört många som tänkte vaccinera sig men sen ångrat sig när dom läst om att man kan bli sjuk av själva vaccinet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0