Kinkig

Idag har jag sån sabla yrsel! Jobbigt det är...väldigt handikappande faktiskt....

Lite småsnorig...trodde i går kväll att värsta förkylningen skulle bryta ut, men den går på sparlåga typ

Tänkte mig en vilodag....vilket resulterar i att ALLA känner på sig det = telefonterror!!
Nu är alla hemma och vi har klarat av VC med Kicka.....nu väntar handling :)
Stor lust jag har! VILL VILA!!!!!

I helgen ska barnbarnet sova här....så det lär bli fartfyllt:)
Bäst att bunkra upp med puffar och div saker....

Ha en trevlig fredagskväll.....själv planerar jag spendera den i soffan och lyssna/titta på Idol haha :)

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Slit och slääääääp! Jösses så kul ni verkar ha på era danser....och gott fika;)



Massor av kramar från mig!

2009-10-02 @ 23:10:31
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0