Lååång dag

Startade hemfrån före kl 9.00 i morse.
Mellanlandade nån halvtimme för att slänga i mig lite soppa framåt kvällen....
Nu är jag hemkommen och har åkt färdigt för idag.

Men oj så mycket jag har hunnit med....t om hunnit ha himla trevligt:)

Kicka och jag fixade först ett ärende på morronen...sen hämtade vi upp Mariann.
Tittade i "Farmors" hus, och vilken upplevelse. Det var som att komma in i en annan värld...ett annat århundrande!
Så åkte vi vidare mot Skänninge där vi fikade :)
Fixade med lite biljetter och affischer till julkonserten.
Åkte vidare mot Mjölby för att utföra samma syssla , dock utan fika.

Hem och lämna av Mariann som skulle jobba, Kicka och jag skulle hämta barnbarnet hos dagmamman.
Hämta mamma som skulle handla.

Och så ett möte med en fantastisk kvinna.....detta möte fick en stor sten att falla från mitt bröst
Har gått och väntat på hela sommaren hur jag skulle säga det jag vill säga...'
Önskar henne all lycka!!

Ja så blev det lite soppa då....Mariann kom efter jobbet och åt med oss. Sen kastade vi oss iväg till danslokalen för uppvisningsträning.
Kan inte skryta med att nån av oss var på topp idag hahahaha:)
Men man kan ju inte alltid vara det...

Iväg till sonen med kattmat....hyra film med andra sonen....hämta Kicka i Johannelund.....
Stanna till på Donken för inköp av några cheese till familjen....soppan mättade inte så länge haha

Nu är jag så trött att ögonen går i kors....dom andra ska se på film här, jag överlägger om att gå och lägga mig istället! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0