Mutter, mutter...tack

Är det nån mer än jag som varit med om att familjen gnölat och gnällt ibland...."Guuud vad du far omkring heeeela tiden!"
"Du är aaaaaldrig hemma!"
"Ska du dansa nu igen??!!"
"Vem ska laga mat,vi är hungriga?!"

Osv osv....

Jag kan sitta hemma varenda kväll i en hel vecka utan att nån av dom ens SER mig!
Jag kan laga flera alternativ till middag, men ibland duger inte det utan det köps pizza istället!

Så...JA...jag har fart omkring mycket på sista tiden. Jag är för fan för social för att sitta ute vishan i "Huset som Gud glömde" och prata med spökena som hälsar på....
Att dansa gör mig glad!
Att träffa folk gör mig glad!

Och nu då....har jag börjat "jobba" också.....att inte jag hinner äta en sån kväll kan väl va förstående men att dom som går hemma inte kan ta sig nåt att äta utan gnälla så fort jag kliver innanför dörren är lite smått irriterande :)

Jag förstår min sambo så väl...han KAN INTE fixa...inte lätt när man inte kan släppa taget om kryckorna liksom....
Men men....

I vilket fall som helst så sov familjen när jag gav mig iväg på förmiddan....telefonen ringde och någon "behövde" mig....
sen har det snurrat på och jag kom hem runt halv fyra......det första jag fick göra var att klara av ett par samtal.....och kolla lite på datorn...fixa lite papper inför möte i morron

Sen gjorde jag snabbmakaroner och mamma scanköttbullar till middag.....lite kaffe på det....
Och snacka om att det blev vågen......MAT och KAFFE serverat !!??!! Hahahahaha :)
Ibland är det verkligen lätt att göra familjen nöjd och glad

PS. Nu ska jag ta mina dansskor, fylla vattenflaskan och åka på kurs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0