Nu har jag gjort det igen....

...det jag lovat mig själv att jag inte ska göra.
Titta i affärer när man inte har några pengar!!! :)
För DÅ, om aldrig annars hittar jag sååå mycket jag vill ha :)

Oj så mycket det finns just nu på kapp ahl....som passar moi :)

snacka om att jag kommer drömma inatt....den ena kreationen efter den andra hahaha
Om jag inte dansar förstås...i vanlig ordning. Det brukar bli "fel fot" ganska ofta dock...så jag brukar vakna, få ställa mig brevid sängen och dansa rätt så jag kan somna om.

Skadad? Jag ?! :) 

Kommentarer
Postat av: I-L

Visst är det det konstigt att man hittar det man vill ha när man är utan pengar! Vart är dom grejerna när man vill köpa och har råd?

Kram

2009-10-12 @ 06:23:50
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0