Över förväntan....

Hoppade över "pysseldagen" idag....kände att jag behövde vila lite...pyssla lite här hemma istället...och så var det ju dags för min andra startvisning....

Det gick över förväntan!!

Jag är så tacksam för all hjälp jag fått för att komma igång med detta "jobbet"
Tyvärr så får en del andra saker stryka på foten....såsom träna inför tävling....körövingar
Men detta är himla viktigt för hela familjen, och jag känner att det är bäst att passa på medans man har medvind....man vet ju aldrig hur länge det håller i sig.

Det är ju som mest intentsivt nu i början, och dansen och sången finns ju kvar sen....det kanske inte detta gör.

Nu sitter jag här och äter lite Marabou Vinter.....mmmmm

Ska skriva färdigt pappren från visningen och försöka varva ner

Hoppas jag hinner planera inför morrondan så jag slipper det inatt....då kan jag ju ägna mig åt att sova istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0