Redan söndag....

... redan söndag ju :)

Idag har varit en riktigt skön dag:)

Sovmorron...sen plockat och städat och styrt....pratat massor i telefonen med sjuklingar....

Dagen har bara sprungit iväg....16.30 kom jag på att jag inte ens ätit frukost, så då stoppade jag i mig en macka....
Barnen åkte iväg och handlade det som fattades till middagen....så jag har inte ens behövt gå ut idag!!

Så fixade dom middagen också....iofs bara kycklingsallad men ändå....
Dom hämtade och lämnade sin bror också...
och så har vi sett på tv och jag har läst lite och bara slappat.....fi fasen så skönt:)

Imorron ska jag vara smakråd när sonen ska köpa present till sin pappa....och så blir det väl lite mera förberedelser här hemma inför måndagen....när sambon fyller 50 år.

Ingen dans för mig alltså.....ibland måste man offra sig för familjen hahahaha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0