Spännande dag...

Försöker ju ibland komma ihåg att göra något av det som den härliga kvinnan som jag nu glömt namnet på, sa på ett föredrag om personlig utveckling.....att då och då göra något nytt....för att få lite nya vinklar i livet....

Idag har jag gjort något nygammalt:.....målat prinsessor med kladdiga kritor

Något nytt: Lärt barnbarnet några Michel Jacksson moves....hon är skittuff och snabblärd:)
Vad hennes mor tycker om det lär jag vara osagt....men roligt hade vi :)

Något spännande: Köpte en påse Bridge blandning och sorterade inte godisarna var för sig innan jag stoppade dom i munnen....grabbade bara en näve och blandade hej vilt.....SPÄNNANDE upplevelse måste jag säga :)
Rekomenderas starkt om du vill uppleva något nytt men enkelt i vardan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0