Stor spänning!

Jaha så var det avklarat...innan jag hunnit tänka mera....STICK nr 1
bara att invänta alla dess omskrivna biverkningar nu då......

Två timmar efter öppning var jag på plats...där satt tre stycken med armarna i kors och pratade.
När dom såg mig och min lapp i handen så jublade dom !!!
Jag var den förste :)
Dom hade väntat en anstormning...och det hade ju jag också. Var inställd på att köa en stund....

Det ända jag känner än så länge är lite kli i näsan...men det beror nog mest på dammet som virvlade omkring när jag rensade bland alla papper och allt skräp på mitt "kontor" :)

Vidare lägesrapport utlovas.....

Ps. Dottern tog den igår....idag har hon ont i armen, kan inte lyfta ett glas ens en gång.....feber och snuva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0