Tramp tramp

Dagens stora projekt var:

Besök hos pappa med hårklippning och fika.....tog med mamma också.

Onsdagstramp:)

Några saknades i gruppen idag , men det kom en ny medlem så det jämnade ut sig:)

Bossen var tillbaka så idag var det ordning på torpet igen :)
Dansade massor....gick igenom gammal skåpmat....några väldigt gamla t om...nästan så det var mögel på dom hahaha

Fick en ny också...eller ja en gammal egentligen men VI kunde den inte

Så hade vi återigen besök av Bauta. Han är superduktig som insruktör och vi är jätteglada att få låna honom ibland.
Han tragglade Jesse James med oss återigen....något klarnade det nog, men jag undrar sååå när den ska sätta sig så att jag kan få DANSA den :)

Imorron har jag fullt upp....fara omkring på köruppdrag......handla med mamsen....hinna med ett viktigt samtal som jag skjutit upp hela sommaren :)
Och så är det lite dans igen...mina redan utslitna dansskor hänger snart inte ihop längre.
Sponsor?! Någon?! :)


Så gick den här dagen o ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0