Vilken helg!

Fredagen avslutades med dans i Landeryd. Trevligt...som vanligt:)
Tårta...som vanligt hihihihi
Magnus fyllde några Bautaår så Lilla Anna hade bakat jättesmarrig tårta MUMS!

Lördagen blev det att vakna före tuppen...kuckeliku
Jag och ett par rara Värmlandtöser har pratat så länge om att det vore trevligt att träffas nån gång...inte bara på nån dans.
Men dagarna bara rusar iväg och vi har svårt att få ihop tiden....nu fick jag ett datum.....NU kommer du!:)

Har ju lite svårt att köra så långt själv.....pratade lite om det med Mia i fredags....och hon var på, ställde upp som min chaufför :)
Tack för det vännen :)
Blev många trevliga timmar i bilen....
Kicka var också med...hon slumrade emellanåt men vi andra höll låda heeeela vägen fram och tillbaka :)

Dagens första matintag blev på Mc Donalds i Karlskoga.


Sen tjuttrade GPS: Stina oss vidare...

Såååå himla mysigt att träffas!!!!

Trollet skulle träna med Jonna, så vi fick se deras träningslokal i Fagersås. Mysigt place!!

Pernilla, Mia och jag tränade också....fast inte på samma som Lillemor förstås.

Det här med armrörelser är ju ett kapitel för sig och behöver tränas konstant om man ska få till nåt tror jag.
Fick en liten tår i ögonvrån när jag såg hur Mia plötsligt blommade ut och dansade som jag aldrig sett henne förr.
Det var armar, hållning, glitter i ögonen och ett leende från det ena örat till det andra!!
Mest förvånad var hon nog själv hahaha

När vi svettats en stund så åkte vi hem till Trollet där det bjöds på potatisgratäng, kyckling och sallad...och tårta MUMS - igen






Trötta men glada och nöjda blev det så dags att avrunda dagen och vända hemåt

Tack ni underbara människor för att ni finns! :)

(Tror Jonna behöver skaffa ett par "snällglasögon" som sin mor....)

Hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0