att man vänjer sig så fort...

Tänk så fort man vänjer sig vid saker och ting....att man kan skratta åt dråpliga saker som egentligen inte alls är roliga. Där kan man snacka om taskig humor:)

Gårdagen blev riktigt bra på slutet!
Inger har gjort slag i saken och dragit igång det som vi pratat om så många gånger....en kompisdansgrupp
Där vi ska hjälpa varann att träna lite extra på de danser som lärs ut under terminen.
Samt kanske lära in en och annan ny som alla är sugna på.

Det gick över förvänta måste jag säga...även om det blev lite fniss som vanligt så var vi väldigt diciplinerade
Det finns dom i gruppen som är jätteduktiga på att lära ut.

Och som pricken över i kom Kicka med tårta för att fira vår nya grupps födelse:)

"Onsdagstramp"...vilket vi kom fram till kan betyda lite vad som helst nästan :)

Idag har jag tagit mig i kragen och svabbat köksgolv, fixat lite tvätt.....varit ute med vovven
Nu väntar handling, ett besök hos sonen och mamsen....och så lite mat.
Blir nog en kväll i soffhörnet känner jag.....min kropp tar mycket stryk just nu
Men då känner jag ju att jag lever i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0