Efterdyningar...

Känner fortfarande av helgen!
I både kropp och knopp ...dansträningen igår gick sisådär
Benen värkte och ville inte röra sig.
Men jag har "tränat" i hjärnan hihihihi
Så jag tror att jag kan dansen nu, även om jag har svårt att utföra den för tillfället

Då och då dyker det upp små tankar och minnen från helgen som får mig att gå omkring och le.
Vissa dråpliga situationer och vissa människor.

saknar en del, önskar man bodde närmare så man kunde träffas lite oftare!

Och så kunde man träna lite ihop också, sånt man förhoppningsvis lärt sig något av efter helgen.
Men det gäller ju att hålla igång det, man glömmer så otroligt fort!

Önskar så att jag kunde få inte lite av det i min dans så att det underlättar för kroppen...men det lär ta en evighet!!!TRÄNING!! Men när och var?!

Annars rullar det på här hemma....i maklig takt
Försöker hitta lite energi till sonens flytt i helgen. Min kropp är ju inte den bästa att pyssla med sånt, allra helst inte nu. Sambon känner sig frustrerad över att inte kunna hjälpa till.
Som tur har vi Krister!!!!!! Vad skulle vi göra utan honom?!
Han ska köra lastbil och förhoppningsvis blir det bara ett lass.

Det är mycket på en och samma dag bara....skulle vilja haft tid till var och en av de saker jag vill göra
Hoppas jag hinner med en "skoett" av varje
Men det är ju flera dar kvar för fasiken.....innan dess är det en massa andra saker som ska fixas hahaha
Tex viktig fika med mor och dotter G HAHAHAHAHA

Jaja vi tar en dag i taget och ser om vi lever när nästa kommer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0