En helt vanlig torsdag....

Känner mig som en riktig Svensson idag.....såååå vanlig.....och såååå skönt det är då dö!

skjutstat och hämtat till skola...pysslat om sambon....hälsat på pappa....betalat hans räkningar....börjat packa med sonen inför hans flytt
Men fasiken så trögt det går när kroppen är som den är :)

Vet inte hur jag ska hinna med....
Imorron har jag inte mycket tid alls till det
Ska iväg med mellanbarnet...mamma ska handla...vovve ska rastas mitt i alltihop...fortsätta flyttpacken och så är det ju PARTY :)

Om det bara hängde på mig så skulle jag nog kunna sätta en blåslampa i röva, men det hjälper knappast i mammas och sonens fall hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0