Flyttkarl....

...är det nog tur att jag aldrig blev. Hujeda mig så det skulle sett ut. Framför allt om jag skulle jobbat på ackord :) Hade nog varit fattigare än en sjukpensionär!

Snigelfart kan man nog kalla sonens flytt....och inte blev vi klara inte....men det var väl knappast att räkna med.
Finns ju en dag i morron också.....
Låter ju bra med folk som lovar komma och hjälpa till, sen lyser dom med sin frånvaro när man som bäst behöver dom.
Några av dom som vi bäst behövde och som var BÄST är Krister, för ditt "rattande"...och juckande och byxneddragning mm HA HA HA :)
Marcus som bar som en hel karl :)
Johan....att en tandpetare kan orka så mycket :)
Stoffe....mycket gnäll fast mycket blev gjort, vi hade inte klarat det utan dig
Tim....snacka om att ställa upp när det verkligen gäller. Både före, under och efter själva flytten. Tack, du är en klippa!

Imorron kommer det kännas ensamt :)
Men det är bara att rulla upp ärmarna and do the shit.....

Tog en fikapaus på Partylite visning i en lokla nära sonens lägenhet:)
Mariann hade bjudit in men nästan ingen kom :)
Hon visste ju vad jag pysslade med, men jag skyndade dit en snabbis.....träffade syster med döttrar och några andra jag kände igen....blev lite konstigt bara...jag var så stressad och inne i mitt....och vi hade olika konsulter så vi hamnade vid olika bord.
Men det var himla trevligt vid " mitt" bord.....gott fika hahaha

Sen åkte jag iväg och handlade lite mat och en bukett rosor som jag förärade sambon med.
Idag firar vi nämligen 23-årig förlovningsdag. :)
Vi brukar fira den på restaurang men men....
Den förra firade vi med ostmacka och kaffe på akuten:) Det går det med....

Hade inte en aning om att det var dansuppvisning och dans i Norrköping idag!
Missade tydligen nåt riktigt kul.....


Nu ska jag snart hämta sonen som är hos kompisar. Han måste sova hos oss några nätter för det strulade till sig med lägenheten han ska flytta in i.
Vi fick ställa in hans grejer, men inte flytta in än!!! Fast vi kommit överrens om det :)
Lägenhetsinnehavaren ville ha tillgång till sitt internet som han betalt för månaden ut....och är han farmvillare så kan jag förstå honom hahahaha :)

Hoppas det tar slut på några av mina projekt under veckan, för jag måste verkligen ta tag i och sätta fart med mitt nya. jag hinner inte allt på en gång!! :)
Men kul ska det bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0