Fredag=Helg

Vilken dag!
Snurrat omkring med sonen som skulle handla....allt det billigaste han sett i reklamblad vilket medförde ett farande mellan olika butiker :)
Drygt tre timmar tog det. Fast vi hade roligt under tiden!

När jag kom hem så hade Kicka, som varit hemma från skolan då hon kände sig så trött, hängig och hade huvudvärk, piggnat till lite.
Hon rycktes med av min energi...och vart den kom ifrån har jag inte en aning om

Hon skulle baka en massa bullar tills i morron men hade tappat orken totalt.
Jag tycket lite synd om mina små snuttor som skulle bli helt utan....så jag satte igång ett bullbak även om jag nu inte orkar baka så mycket som var beställt.
Men dom får slåss om det som blev hahaha
Kicka hängde på som sagt....vilket teamwork det blev :)

Vi bakade bullar, stekte fläskfilé, klyftpotatis, rosé/kantarellsås....och så gjorde vi revben som blev en av kvällens höjdpunkter.
Sambon och sonen höjde oss till skyarna hahaha
Trodde inte ens benen skulle bli kvar!
Himmelskt goda blev dom i alla fall

Sen fick vi tyvärr göra en utryckning till sonen igen.
tog med honom och en av hans kompisar.....dom fick följa med till restaurang L'Orient där ett countryband spelade...och vi dansade.
Sonen tyckte det så kul ut...och inte särskilt svårt. men han vågade inte prova utan sin kompis som bangade ur :)
Lite söta var dom allt där dom satt med varsin öl och och diggade

jag kunde dock inte riktigt slappna av då sonen sprang ut och in för att kolla telefonen....så jag hoppade att vara med på uppvisningen.
Men det var kul att få se den!!!! jätteduktiga!!!

Hemkomna så tog dottern och jag lite oboy och bulle :)
Försöker komma ner i varv....är så flamsig och skrattig....dottern sa att man kan tro att jag är onykter haha

Behöver verkligen komma till ro och sova nu!!!
Lång helg med mycket spännande och roligt framför mig. Min kropp är dock inte riktigt med på noterna...och då brukar ju knoppen inte hänga med heller tyvärr.
Men jag hoppas så att jag ska lära mig nåt i alla fall.....Kurs 2:an med Pernilla Bäckström, the one and only:) Det blir grejer det....

Och öppen dans på lördagskvällen...ojojojoj
Sova borta, vilket inte händer så ofta....och så hela söndagen med kurs
Känner mig helt uppskruvad.....och jag har inte packat nåt...vet inte ens vad jag ska ta med....slutar nog med att jag tar med tandborsten och mig själv.

Och Krister är så snäll och skjutsar till tåget, slipper jag åka buss och gå långt.....
Och så blir jag hämtad i Norrköping av snälla Maria och Mia....
Och så ska jag få träffa mitt lilla Troll...

Vet ni - jag tror inte jag kommer få en blund i ögonen inatt :)



Kommentarer
Postat av: I-L

Önskar dig en trevlig helg ;)

2009-09-19 @ 08:42:43
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0