Glädjeyra!

Jag är så otroligt glad för mina värmländska dansvänners skull!!
Nästan så jag har lite gråt i halsen.....är lite rörd....vet hur otroligt mycket blod, svett, tårar, tid och pengar på all träning.
Och så blev de en massa guld och silvermedaljer med hem :)
JÄTTEGRATTIS!!! :)

Själv går jag och funderar på om jag ska hitta dansglädjen, tävlingslusten, pengar och hälsa till att tävla i Adentssparken i slutet av november....och East Heart i februari.....

Idag är det måndag igen....känns som veckorna går väldigt fort nu?!
Det går framåt här hemma....första gången vi äter tillsammans vid köksbordet, det är ett pyssel med stolar och dynor fram och tillbka...men det är framsteg!
T om lite datamekande med hjälp av dottern då:)
I morron ska nitar och stygn tas bort....

Själv hoppas jag att min utmattade kropp ska återfå lite ork snart....att febern och framför allt värken ge med sig.

Det är MYCKET dans den här veckan.....mån, tis, ons, tor, fre!!!!!!!!!!!
Får väl se hur mycket kroppen hänger med :)

Nu är det dags för den dagliga promenaden.....hoppas vovven inte har en "dra dag"....orkar inte det känner jag...det kan hända att jag blir lite ilsk då :)

Sen behöver sonen få lite handlat...ett besök hos pappa....fixa lite mat innan dansträningen....en snabbis hem för dusch och lite pyssel med den handikappade :)
Sen drar vi på kvällsbio...jag, Kicka, Inger och Mariann....förhandsvisning på Prinsessa!

Ha en bra dag alla vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0