Lugnet består....

Drog omkring halva dan...dock inte i pyjamas....endast iförd trosor hahaha :)
Jag kommer nog aldrig mer kunna bo civilicerat, vilka vanor(ovanor) man lägger sig till med som landsbo :)
Men jag lovar att jag är anständig när jag sover borta!! :)

Var ute med vovven, tog ett varv till apoteket.
Dans största uppdrag var att få på karln en stödstrumpa. Jesus Christ säger jag bara!!!!
Genomsvett och halvt förlamad i händer och armar...och en krökt rygg på köpet.Och nu ska eländet snart av....för att åter tas på i morron bitti :)

Ikväll har vi firat Maria lite....fika och blomma....men glömde sjunga, attans då...få vi ta nästa gång:)

Idol och kändisdjungeln avklarat...slå ett getöga i tidningen och sen sänka ner röva i dunbolstret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0