När katten är borta dansar råttorna på bordet!

Idag hade vi vikarie på Onsdagstrampet!!
Tror dom flesta minns från skolan hur läget brukar vara då :)
Bossen Inger var på "tjejmöte" och inte för att jag tror att hon var vid sina sinnes fulla bruk när hon utsåg Johan till att ta över hennes roll idag, men jag hoppas hon hade kul
dom som inte var där idag missade ingen dans kan jag tala om.....

Vi gick igenom Doctor doctor med en liten annorlunda rabbling av stegen....eller vad sägs om fubbelifubbel fubb= häl å tå å tå å häl
"Den där andra" = chasse å rock recover

Och på tredje väggen kom en RIVSTART

Ett par danser fick sig en genomgång men det var så få som kunde den....jag var få idag


Jösses James stegade vi igenom sist av allt...fastnade inte mer den här gången :)

Önskemål fanns att jag skulle berätta lite om vad PwB 1 innehåller....så jag var Gupp gupp junior idag och försökte få dom andra att förstå detta med hållning bla....gick sisådär.
Vissa har lika lätt att missförstå såna instruktioner som jag har att lära mig koreografier!!


Anna hade önskemål om fika idag....afroamerikanbollar....jag hann inte själv så jag satte sonen i arbete. jättegoda blev dom!!



Vi avslutade kvällen med att vinka till Johan som hade till uppgift att sätta igång larmet.


Kanske "Bossen" förstår efter detta att hon inte kan lämna oss ensamma igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0