Party party

Nu är man hemkommen lagom svettig och go haha
Tänk att jag ska svettas så mycket när jag dansar?!

Bara massor av trevliga människor....massor av dans....liiite vin och god kaka/tårta :)
Lite sprall och bus men mest skratt blev det på vägen hem....kan trösta Emil med att han nog inte skulle hunnit till tåget hahaha:)

Förlåt Mariann att jag skrattar åt dig, men jag vet inte vad som tog åt dig :)
Du har ju kört min bil förut....och du har ju själv en automat.....
Kan inte sluta skratta......Du är för go vännen:)

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch, försöka varva ner och pallra mig i säng
Upp i morronbitti och flytta sonen!!
Wish me luck :)


Lucky day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0