Sliten

Ikväll är jag rejält sliten i kroppen...fast på ett skoj sätt:)
Rygg och bäcken värker mer än vanligt, fast att benen gör ont är jag bara tacksam för hahaha
Kändes tungt på träningen idag, men nån nytta måste det ju ha gjort.
Ska ta ett extra stretchpass snart....

Good to be us, wawe on wawa, samba huh, roomba, looser still och operator cha cha
Ett par av dom blev flera vändor om....vet att det blir för mycket för mig men det är ju såååå kul!
Men jag fick allt ge mig och sätta mig ibland....

Onsdag blir det tram med the tramps....fredag uppvisning på L'Orient. Countryband som spelar live också, alltid kul
Sen ska jag försöka se till att ha lite ork till helgen också!
Det kommer bli så sjukt kul!! :)

Men först lite vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0