Sprängfylld på både längden och bredden!

Alldeles full av glädje, det är vad jag är :)
Ni vet en sån där bal på slottet som Askungen pratar om....en alldeles underbar....precis så har hela min helg varit. Som en bal på slottet!! Helt underbar.
Nu när jag trött i både knopp och kropp just kommit hem så blir jag näsan rörd till tårar över helgen.
Vilka fantastiska människor jag fått äran att tillbringa veckoslutet med.

alla SOI'N:are som låter mig få ta del av deras gemenskap.
I synnerhet Maria som hämtat mig vid tåget och där jag fick sova lyxigt i eget rum och blev bjuden på god frukost. Tack snälla vännen för allt :)

"Fröken" Bäckström som men stadig hand och glimten i ögat försökt få mig/oss att få lite mera inblick i linedancens fantastiska virrvarr hahaha
En underar kvinna med mycket humor.
Jonna, en jättego tjej som är sååå duktig.
Florijan, en supertrevlig kille som fick mig att skratta mer än en gång:)

Ett stort tack till er och ert tålamod:)

Min "syster" Trollet, som dök upp som gubben i lådan
Jisses så glad jag blev att se henne.
Som om det inte var nog att hon bara kom så fick jag en present också!!
Ett fint hjärtehalsband. Tack vännen! :)

Alla människor som dök upp på den öppna dansen på kvällen....Johan, tack för trevligt vinsällskap i hörnan:)
Så himla roligt att träffa allihop, ingen nämnd och ingen glömd

Ett jättejobb av soinarna som passat upp med mat och fika under hela helgen. Ni är så duktiga på att fixa event!!!!!!!!!!!!!

Min hjärna är lite rörig hihihihi....möjligt att jag återkommer när jag samlat mig:)

Helgen avlsutades dock inte med att nån prins dök upp med en glassko....mera en slägga som slog mig i skallen på tåget hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0