TISDAG

Ja idag är en heeelt vanlig tisdag....hoppas jag hahahaha:)

Har inte ett skit inplanerat idag....ska bara ta dagen som den kommer.
Och jag började den med kaffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår kväll blev det sambatoner:)
Rätt mysigt ....fast jäklar så snabbt....hinner inte med ...min hjärna säger vad fötterna ska göra men dom kommer liksom på efterkälken så jag håller på att snubbla på mina egna fötter :)

Försökte smygträna lite i sängen i natt, där gick det ju förstås bättre :)

Det reter mig att jag missade dansen som lärdes ut på kursen efter, men jag var tvungen att skynda hem för agera sjuksköterska...dags för medicinering och sprutor bla

Bara gilla läget, men det tar emot....vill ju inte missa det jag tycker är kul!:)

Hmmm tror jag ska ringa mamma....ta hit henne för en filmdag i soffan....jo, med det gör jag!

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Näää ursäkta, jag måste ha läst fel....DRACK DU KAFFE?????

GÅr du på ngn ny dans nu? Smaba...lät skojjigt!

Puss och kram!

2009-09-01 @ 23:04:07
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0