OJ!

Så länge sen jag skrev här!!!!
Har hunnit med mycket :)

Men eftersom minnet är som det är orkar jag inte forska i vad som hänt sen sist h ahahaha

Jag har haft det bra i vilket fall som helst, och det är väl huvudsaken?!

Det är lite mycket nu, men det är väldans roligt.
Flera olika pusselbitar som håller på att komma på plats och det känns himla gött
Om ca en vecka vet jag!!! :D

Borde nog känna ett litet pirr men istället är jag lugn som en filbunke.


Just nu har jag fått en värkperiod, kanske är det aprilvädret som gör sig påmint även i kroppen.....feberfrossa och värk. Har sovit i två timmar sen jag packat i Kickas loppis inför söndagens äventyr i Cupolen:)

Själv ser jag först och främst fram mot morrondagen.

Och så ser jag fram mot Valborgsmässoafton!!!!!!!! :D
Fast det är en lång vecka innan den är här hehe

Nu blir det snart lite mat i magen och så lite Talang och mys med familjen....

Ha det gott alla vänner

Kommentarer
Postat av: Tudegård så klart!

Okeej!

1. Vad får du veta om en vecka?

2. Varför är valborg så roligt?

3. Vad för äventyr på Cupolen?



Nyfiken? Vem? Jag? Nääää... *visslar & himlar med ögonen..*



Kram kram

//L

2010-04-24 @ 00:39:03
URL: http://tudegard.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad mycket spännande du verkar ha framför dig!! :) Härligt!!



ha det gott min vän!!

2010-04-24 @ 16:21:11
URL: http://missmariafia.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Simon tog bilden på mig. Han älskar att låna min kamera och ta bilder. Hoppas vi ses snart igen!!! Har sååå mycket att prata om!!!!

2010-04-26 @ 15:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0