Veckovill!

Vissa dagar är väldigt röriga måste jag säga...då blir jag sååå trött
En del försvinner med ljusets hastighet....
Igår kändes som en lördag...i morron blir det typ söndag....sen är det lördag och söndag....och så söndag igen!
Förstår ni hur förvirrad min lilla hjärna blir?!?!

På tal om ljus...fick ju lite solsken häromdagen...attans så gott det var då.
Var ute en promenad och plockade tussilago <3

Idag vet jag vad jag ska göra.....först ska jag sova en liten stund hihihihi
Det ÄR sovarväder idag och kan man så ska man tycker jag :)
Sen måste det ju handlas lite....och så kommer det roligaste av allt.....DISKA!!!
Diskmaskinen la av igår.....så det blir till att först bli av med gårdagens middagsdisk och sen börja plocka ur maskinen ....suck

Och så lite annat pyssel på det...så lär den är dan gå också

NU ska jag få iväg sonen till tandlläkaren!!!!!

Ha en bra dag...och se till att inte bli lurade! (Det lär jag bli :/ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0