Är det idag det händer?!

Har ju väntat på att bli insnöad.....undra jag om det är just denna dag jag ska bli det?! :)
Jag tycker det är lite mysigt nämligen hihihi
Det var ett rent elände när jag skulle skjutsa dottern till skolbussen i morse.
Satte mig fast lite här och där, men efter lite putt så var jag på rullning igen...en liten bit i taget.
Det stod övergivna bilar längs vägen, två lastbilar som kört fast i drivor...bärgningsbilar och poliser längs hela vägen......men jag tog mig t om hem igen.
Sen vet jag inte om jag tar mig ut igen......det märks då :)
Bryr mig inte värst mycket just nu....tänkte vila lite, ta en dusch.....läsa lite kanske, fast det brukar aldrig bli av i slutändan för jag brukar hamna här, framför datorn!

Lite drygt en vecka kvar till tävling!! :)
Det ska bli så himla kul att träffa alla goa dansare igen....kanske bäst jag lägger mig och tränar lite hmmmm :)
Och försöker lösa klädproblemet också! Tänk va, då har man inga stora bekymmer när man bekymrar sig över vad man ska ha för kläder på tävlingen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0