Årets "bra" början fortsätter.....

Kroppen svarar inte på ökad medicinering denna gång :)
Trots att jag taggat ner och vilat så otroligt mycket.
Känner en ro i själen jag inte känt på länge.....skulle vilja slippa känna värken.....länge:)

Men man kan ju inte få allt :)

Skulle försöka mig på att träna lite dans igår....det gillade inte kroppen.....det gick åt skogen precis på slutet. Fick halta mig iväg....tänkte handla lite på hemvägen men det fick jag lägga ner.
Nu är det kryckläge som gäller....vila i massor....ökat på lite piller ytterligare...spikmatta....heat lotion....värmedyna

Har absolut inte tid med detta nu!!!!!
Fem dagar kvar till tävling....hallåååååå!!

Och min mamma som ska komma och titta :)

MEN det är ju som sagt fem dagar kvar......På lördag dansar jag som aldrig förr :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller tummarna för att du är kry tills på lördag!! Ska bli så skoj!!!

2010-02-10 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0