Ber om ursäkt!

Jag har tydligen fått nya läsare på bloggen! Kul :)
Men alla ni som känner mig och som vet hur jag brukar skriva vet ju att jag använder bloggen till att skriva av mig när jag är ledsen, arg, glad mm....det blir mycket känslor!

Och jag hänger aldrig ut nån!!!! Skriver aldrig namn på den som gjort mig illa på något sätt.
I stället brukar jag skriva i pluralform. På det sättet är det bara jag och personen det gäller som vet vad jag menar.
Nackdelen är att fel personer tar åt sig, och illa vid sig!


För att förtydliga mitt inlägg om i måndags: Det är EN person och jag tänker INTE skriva här VAD hon sa till mig.
För då känner kanske flera igen sättet att uttrycka sig på och får då reda på vem jag menar.


Ber om ursäkt till er/dig som tagit illa vid sig. Allt gott till er/dig.
Tack för samtalet!! Bra att kunna reda ut saker istället för att det pratas.


Men som jag skrev dagen efter så hade jag redan då glömt händelsen!!!!!!!! Och gått vidare!!!!!!!!!!
Det hoppas jag ni också kan göra!!!!!!!!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Florijan

Va fina bilder du har på dig som headbanner =)

2010-02-10 @ 22:14:03
Postat av: Maria

Ja du min vän, inte är det lätt inte! Varit med om samma sak gällande min blogg..... Och jag skriver precis som du, hänger aldrig ut någon, nämner aldrig några namn, bara MINA åsikter, tankar och ideer. Någon smart kvinna hade kommenterat din status på FB, och skrivit nått liknande med att tror man att bloggen handlar om en själv, så kanske det är där i problemet ligger" Kanske dags att rannsaka sig själv då?? Eller??

Fortsätt du att skriv på DITT sätt! jag är en trogen läsare, men dålig på att kommentera!! :) Ska bättra mig!! Massa varma kramar till dig min underbara vän!! Säger som Lisa " Jag LÄNGTAR efter dig!!"

2010-02-10 @ 22:40:16
Postat av: Ilona

Hej du:)

Nu är jag här en vända igen. Men nu ska du banne mig läggas till favoriterna så jag hittar dig igen. Tappar ju bort dig emellanåt;)



Finns ingen som helst anledning att ändra något i din blogg. Du har en mycket snäll blogg mot vad man är van vid att läsa....och jag har läst måååånga bloggar:) Säger läst för de är inte så många längre....skippar de som verkligen hänger ut folk och det kan jag inte påstå att du gör.....så fortsätt du:)



Kram o ta hand om dig...

2010-02-10 @ 22:51:31
Postat av: Mickan

Hej Gittan! Förstår inte riktigt vad det finns att bli sur över, denn blogg är ju toppen så fin. Jag tycker att du ska fortsätta skriva på ditt sätt och lir nogon upprörd behöver han/hon inte läsa bloggen. För mig som också har smärta är det kul att läsa när man känner igen sig själv i mycket av det du skriver och hur man mår. Denna blogg ska jag gå in på ofta jag lovar den är verkligen TOPPEN. Kramar på din faster :)

2010-02-11 @ 08:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0