Dagen före.....

Men käre nån....nu försvann den här dagen också!?!
Och jag har bara slappat hahaha

Eller, lite har jag väl fått gjort...typ

Har ringt runt som en galning till tandläkere idag....bet av en tand häromdan men det började inte göra ont förrän i går kväll.
Och idag gör det djävulskt ont!

"Kliniken stängd för helgen"    "Nej, vi har inga akuttider kvar idag, på måndag kan du få komma"

Så jag bestämmer mig för att låtsas att jag inte har ont.


Tror nån att jag har packat ner tävlingskläderna tills i morron som jag skulle göra idag? Svar: NEJ
Har jag ens plockat fram grjerna? Svar: NEJ
Kollat efter smycken och tillbehör? Svar: NEJ

Suck.....och nu ska jag laga mat. Familjen vill ha kött och pommes....jag vill ha sallad...dottern sa att jag får väl mixa den och inta den med sugrör....det lät ju aptiligt värre!!

Sen jäklar ska jag bänka mig och se på Lets dance :P
Tills stan invaderas av Värmlänningar hahaha

Den här kvällen kommer nog pinna iväg den också....

Och tack älskade vänner för era snälla, fina ord!! Blir alldeles rörd!

Lite tight om tid nu L, men jag hör av mig angående total make over;)

Kram på er allihop, och ha nu ett riktigt trevligt fredagsmys

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kläder och smycken i all ära....det viktigaste bär du alltid med dig och behöver inte packas ner....din utstrålning:) Lycka till imorgon..

Kram...

2010-02-12 @ 21:48:57
Postat av: Ilona

Missade visst namnet i förra kommentaren;)

2010-02-12 @ 21:49:56
Postat av: Maria

Hoppas att du fått lite ro ikväll, så här dagen före!! Men, eftersom det kommer långväga besök så har väl kvällen varit allt annat än lugn!! :)

2010-02-12 @ 22:09:18
URL: http://missmariafia.blogg.se/
Postat av: I-L

Lycka till nu och dansa häcken av dom andra tävlande! /Kram

2010-02-13 @ 06:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0