Dagen som försvann

Vet inte riktigt vad som hände med den här dagen....jag vaknade - och plötsligt är det kväll !

Den vanliga morronrutinen med väckning och skjutsning....men sen skilde den sig lite från de vanliga
Hällde i lite färg för att försöka dölja några grå....satte mig med morrontidningen och åt frukost i lugn och ro
Helt ensam....länge sen....så skönt

Sen åkte jag iväg på möte, som var jättetrevligt! :)

Efter det tittade jag in till en god vän ....som behövde tittas till

Hämtade stora sonen, handlade lite
Lagade mat tillsammans med honom och vi har pratat och skrattat
Nu väntar jag på att få skjutsa hem honom och Kickas kompis som är här, så jag slipper gå ut mer
Sablar så kallt det är igen!! Brrr

Hade tänkt fixa en mängd saker idag, men av det blev det intet. Och jag överlevde!
Har inte ens dåligt samvete hahahaha

Tack alla goa människor som faktiskt kommenterat :D
Känns gött att ni finns där ute....Kram på er

Känner mig full av positiv energi. En massa roligt som snurrar runt i huvudet hahaha

Imorron MÅSTE jag fixa med tävlingskläderna!!! Borde kanske testat lite sminkning och frisyr och så....men de blir nog till att improvisera - som alltid HAHAHAHA
Det blir som det blir liksom....
Ska bli såååå kul att träffa alla långväga dansare....och dom som bor nära också förstås:)
Har en känsla av att det kommer bli BIG kramkalas....vilken tur att det nästan är alla hjärtans dag;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer säkerligen att se toppen ut på lördag!! :) Och kramkalas ska det bli, jag lovar!!! :)

2010-02-11 @ 22:12:01
URL: http://missmariafia.blogg.se/
Postat av: Tudis

Jag är GRYYYYYm på sminkning & hår...! *Tipsar & hintar lite*



Aj löve ju, ju crazy chick! Hihihi

Pöss till dig du vackra, underbara kvinna med ett hjärta av det renaste guld!



Linda

2010-02-11 @ 22:21:29
URL: http://tudegard.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ja jösses gumman vart tar dagarna vägen?Säger varje dag att -i morgon så ska jag....men inte fasen gör jag det! Ja vad du en kommer ha på dig...så kommer du vara vackrast av dom alla, du har ju så mycket glädje och enormt hjärta så vacker det är du alltid om du så skulle klä dig i lump!

Kramis på dig vännen!

2010-02-11 @ 23:17:40
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0