Gnäll inte!

Idag vill jag inte höra nåt gnäll om vintern och all dess snö, för idag är det en otroligt vacker dag!:)
-8...vindstilla...solen skiner....och allt är bara - vackert

Igår gav jag upp....INNAN familjen började smula min medicin i mortel och lura i mig. Jag tog den självmant
Fasen så dålig jag blir utan medicin :) Men jag känner ju att jag behöver "rena" kroppen emellanåt....

Det var en bra dag igår...tillbringade större delen av den tillsammans med två av barnen
Hann uträtta en hel del ärenden....
Och hade ett par trevliga timmar i Mjölby på kvällen:)

Dagens schema ser ut på detta sättet:

Handling med mamma och son
Ett kort möte
Vila
Middagsfix
Och kvällen avslutas i Linghem

Sen får vi väl se vad som händer utanför schemat....kan ju tänkas att jag "skolkar" hihi :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Ibland får man skolka!!! :)

2010-02-25 @ 20:57:52
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0