Helgen tog musten ur mig.

Jag är slut som artist!!!
Kroppen värker och magen har ballat ur....mår illa hela tiden.
Igår fick jag i mig en skorpa framåt kvällen...och lite vatten.
Sover och sover. Orkade inte ens laga mat till familjen.

Idag har jag hjälpt stora sonen att handla.....men den andra sonen fick ta över för min ork tog slut.
Har vilat och sovit i princip hela dan....fixade lite potatismos och fick ner en liten klick
Tog dansskor och vattenflaska och åkte med Mariann till Bjärby.
Nu blev det inte så många varv på dansgolvet:)
Var hemma efter en stund igen....men jag var ialla fall där!!!!

Nu ska jag ta mitt vattenglas, en tidning och inta soffan igen.....tills det blir dags för sängen.
Imorron är det fredag och jag vill äta kyckling, hoppas min mage vill ha det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0