Hemma igen

Om jag var slut i kroppen förut så är det inget mot nu....hahahahaha men jäklar så roligt det har varit idag :)

Jag var så nervös i morse och innan tävlingen att jag skulle få så där ont som på träningen....att jag skulle få gå av golvet haltandes utan att kunna dansa färdigt.

Nu hände inte det! För att jag fegade :) Det blev inte mycket till lilt....jag la ingen kraft i stegen ....försökte bara harva mig runt. Jag var nöjd efter dans A, att jag klarat av den....men jag trodde inte domarna skulle vara så förtjusta eftersom det inte var mycket till tävlingsdans egentligen:)
Men dom gillade mig.....trots att jag inte vågade titta på dom...eller publiken hahahaha

När det blev dags för dans B tänkte jag att nu är det den sista....nu försöker jag ge lite mera.
Och jag försökte verkligen, men det finns inte mycket till funk i den här tantkroppen kan jag säga
När jag efter ca halva dansen klämde till med lite mera kraftfulla steg och armrörelser fick jag en liten kick...plubliken började klappa takt och tjoa:)
Men den stilen tyckte inte domarna om.

Jag är så tacksam för alla som hejade på mig, som gav mig kramar efteråt och som tyckte det var jätteroligt att se mig dansa idag :)

Tack till mina medtävlande kamrater, ni är bäst!

Tack till domarna!

Tack till alla er som jobbat med tävlingen, ni har gjort ett hästjobb...och ett bra sådant. Det blev över förväntan!!!

Värmlandsgänget - I löööv you :) Vi ses i sommar!!!!

Nu ska en trött Gittan krypa till sängs.....det kommer säkert röra sig ordentligt i huvudet :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Toppen är det ordet jag får fram!!! :)

Och du var jätteduktig!!! Kramis!!

2010-02-14 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0