Jippi

Fått kommentarer !! Tack min trognaste kommentargivare M...och tack F som jag tror är rätt så ny :)

Jisses vilket hallå det blev idag....tror jag sprängt statistiktaket här!
Många nyfikna hahahaha
Men det blir inte så mycket mer intriger än så...sorry
Ni som bara är ute efter det kan sluta läsa nu hahaha


Igår hade jag en bra dag. Idag har jag också haft en bra dag. Förutom att det rördes om lite i grytorna ett tag där....
Nu vet jag ju vart den där traktorn som körde över mig igår tog vägen :D Till Norrköping!
Faktum är jag inte har lika ont...kryckorna är undanställda. Hur smärtsamt det än är så gör det nytta att bli mörbultad + ökat pillerintag.

Har hunnit med flera spännande, roliga och givande samtal idag. Både på telefon, via mail och irl.....framför allt ett är väääldigt spännande......många av er kommer att få veta , i nästa vecka;)

De flesta har fått mig att skratta:D En del att bli lite sorgsen på mina vänners vägnar....skulle vilja krama om på riktigt och inte bara en cyberkram.

En som jag fick ge inte bara en utan flera riktiga kramar var Mariann som dök upp för en fika.....alltid lika mysigt när hon dyker upp. Att vi åkte om varann ett par gånger och det hela slutade med att hon öppnade dörren och hälsade mig välkommen hem är ju petitesser hihihihi

"Halv åtta hos mig" fick en ny innebörd i kväll HAHAHAHAHA Ja jäklar, där har ni two of a kind...jag och C

Och så vill jag säga hej till Grammis......HEJ GRAMMIS!!!! .......stackars Grammis som inget gör....och som loggar in här flera gånger om dan och blir lurad och tror jag skrivit nytt. Det händer ju inte så mycket att skriva om mellan varven vi pratar på msn *asg*
Ikväll har hon fått mig att hoppa av skratt här på stolen....stolle! Fast jag tycker om dig precis som du är!
Och du får skylla dig själv nu när du sa att jag kunde frångå min anonymprincip och skriva ditt namn här...känns rätt skönt att ha tillåtelse till det :D

Om nån vill veta vad jag har för mig i morrn....så ska jag på möte på förmiddagen
Sen måste jag pyssla med lite förberedelser inför tävlingen.....TRE DAGAR KVAR!!!!!!
Så jag hinner inte med nåt Farmvill....eller?!

Kommentarer
Postat av: Grammis

Okej det var tredje gången idag!!

Nu hoppas jag att du går o lägger dig så jag får fortsätta att ta hand om hönorna. Okej jag kan ge dina lite mat också. Natti natti

2010-02-10 @ 23:19:59
Postat av: Maria

Farmville hinner man väl alltid med!!! :D

Japp, kan lugnt säga att traktorn drog till Norpan!! :) Men nu har han farit förbi som tur är!! Undra ja var han hamnar nästa gång!!! :) Uppåt norrland nånstans hoppas jag så han inte kommer tillbaka hit så fort!! Fniss!!! Snart är det LÖRDAG!!! Jippie vad skoj det ska bli!!!! Längtar!! Kraaaaaaaaam!!!n :)

2010-02-11 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0