Lyx

Ja idag har jag lyxat till det :)

För ett år sen blev jag bjuden på massage av Mariann.
Det var välbehövligt!!
Nu när jag har så ont kände jag att jag skulle unna mig en massage inför tävlingen....sagt och gjort
Kunde ställa tillbaka kryckorna i hörnet när jag kom hem :)
För en stund kände jag mig näst intill smärtfri, helt underbart
Men underbart är kort sägs det ju.......nu undrar jag vart traktorjäkeln som körde över mig tog vägen!!!!
Jeeeesus så mörbultad hahahaha
Nu är det hårdträning på vilandet som gäller som uppladdning.....visst ja....köpa strumpbyxor måste jag göra:)

Idag har varit en bra dag och kväll.....Tack Mariann för hjälpen än en gång :)
Och tack Lena för en trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Maria

Tror att sa,,a traktor tog en sväng förbi hemma hos mig oxå!! :) Så nu vet du vart han tog vägen!!! :D

2010-02-10 @ 22:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0