Mår rätt bra ändå....

Ja den vanliga värken är ju inte borttrollad om nån nu trott det....men jag mår rätt väl ändå :)

Igår hade jag en trevlig stund med kusin vitamin....handlade med sonen efter det....
Sen gjorde jag inte mycket mera....så skönt att bara vara!
Har inte mycket ork över till saker som borde göras, men det känns skönt att kunna ha det vilande...just nu behöver jag just bara vara känner jag.
Samla lust och ork att ta itu med en del saker....

Idag har hela dan varit en "bara vara dag" :)

Pratat med goda vänner, både via dotorn och i telefon.
Barnbarnet var på besök, men jag lät hennes pappa ta hand om matlagning till henne när inte vår middag dög. Och när en liten olycka hände så fick han fixa det :)
Och han fick både hämta och lämna.....det gick så bra så....

Nu vankas här stuvade grönsaker och isterband!
Sen tänker jag göra en hårinpackning, ansiktsmask och ett fotbad.....glutta lite på tv kanske...eller bläddra i nån tidning.....
Hade tänkt hitta till ett solarium idag, men jag kände att jag inte ens ville gå utanför dörren idag hahaha
Skulle behöva få lite färg på kroppen tills nästa helg tror jag....eller också får jag dra på nån färgad kroppsstrumpa :)
Snart är det bara en vecka kvar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0