Minnesförlust

Gårdagskvällen blev lite i rörigaste laget för mig hahaha:)

Jag har missat nästan varenda kurstillfälle den här terminen....och vi är mitt i :)
Snacka om bortkastade pengar :)

Igår skulle jag då försöka ta upp allt det dom andra lärt sig innan....det gick sisådär kan jag säga
Ni som känner mig vet vad jag menar....miner, läten, några ilskna stamp och hopp.....blir så irriterad över att jag är så TRÖG!

Men efter att ha försökt få in fem danser, så fick vi den sista dansen från förra terminen....den var som bortblåst! :)
Sen blev det valsen från workshopen i lördags.....tror ni jag hängde med då?!

Hmmm tror det blev lite för mycket på en gång :)
Både för knopp och kropp

Efter att ha ökat medicinering inför tävlingen håller jag på att dra ner. Leder och muskler mår ju bra av pillrena, men inte hjärta och blodkärl.
Så sen i lördags är det endast panodil som gäller dagtid och lite starkare till natten så jag kan få sova nån timme.
Men snacka om att kroppen lägger av fort!
Har svårt att ta mig ur sängen på morronen, svårt att röra mig dagtid och på kvällen sätter en djävulsk värk in.
Men det är ju så här mitt liv ser ut.....och det är MITT liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0