Nu har det gått över....

......De svaveldoftande orden och känslorna från igår kväll försvann iväg rätt så fort :)

Varför ska man fastna vid saker man inte kan göra något åt?
Och lägga energi på tråkiga saker när det finns så mycket roligt?!

Kom på att en bra anledning till att jag jagade upp mig lite var att blodtrycket säkert höjdes lite och fick skjuts på cirkulationen så jag blev lite varmare om mina frusna fötter.....
Kanske ska ringa upp och tacka kärringarna för det......

Idag har jag kommit på en bra sak till.....inte behöver jag ha dåligt samvete för att jag inte hinner träna som jag borde.
Att åka och handla med mamma är träning!!!!
Hon vill handla i STORA butiker, men orkar inte gå så mycket själv. Så hon ställer sig i en mittgång och ber mig gå och hämta saker medan hon vilar hängandes på vagnen.
När jag hunnit runt några varv, kommer hon oftast på att hon glömt nåt.....som är i andra änden av butiken.
Genomsvett och redo för benstretching lämnar jag hem lilla mamma som säger om och om igen:
Guuud så jobbigt det är att åka och handla!! :)

4 dagar kvar.......

Kommentarer
Postat av: Maria

Dessvärre har man ju en tendens att lägga mer energi på tråkiga saker än roliga....Det tär ju mängder på kropp och själ, så varför gör man det egentligen?? Energitjuvar och andra stollar finns det gott om i vårt avlånga land. Egentligen borde man sluta att bli förvånad!! :)

2010-02-10 @ 22:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0