Plötsligt händer det!

En helt vanlig gråmulen vardag...en sån som igår.....En dag jag inte hade några som helst förväntningar av...Då händer det!
Allt blev rosaskimmer runt omkring.....hjärtat började bulta lite extra, kände ett pirr i magen och kom på mig själv med att bara stå och le.
Snacka om kärlek vid första ögonkastet!! :)

Jag hör hur det fnissas runt omkring mig....hör kommentarer som: " Såååå ful!!"
"Det fulaste jag sett!" "Hur kan någon vilja ha en sån?!"

Vem har sagt att kärlek måste vara vacker?
Och hur definerar man "vacker kärlek"?
För om hjärtat tar ett extra skutt....om man har svårt att sluta tänka....då spelar skönhet ingen roll, då är det äkta kärlek.

Och för mig var det äkta kärlek denna fredagskväll!
En dag SKA jag hålla dig i min hand......du vackra, du underbara......

HANDVÄSKA! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0