Sommar och sol.....

Var det fullmåne i natt eller?!
Inte en aning varför....men jag har inte sovit en blund!!
Tittade på klockan 06.50....sen somnade jag och sov gott när klockan ringde 07.30
Yrslig och med huvudvärk....stel och värkande kropp .....
Upp och se till så karlarna i huset vaknade, fick frukost och kom iväg dit dom skulle.

Känner mig alldeles "luddig" i huvudet så jag ska sova en stund till:)

Med hjälp av två små fläktar och ca 50 värmeljus runt om i huset som byts ut så fort de slocknar har vi lyckats komma upp i otroliga +15 :)
Vi har en kran som får rinna lite grann dygnet runt för att hindra att det fryser igen
-25 ute så risken finns ju!

Näe, nu vill jag ha......SOMMAR, SOMMAR OCH SOL.......
Meeeen......DU SKA INTE TRO DET BLIR SOMMAR, IFALL INTE NÅN SÄTTER FART.....
Så nu ska jag sätta fart.....nån måste ju börja liksom :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vill oxå ha sommar!!!!! :) NUUUUUU!!! :D

2010-02-22 @ 21:47:40
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0