Åhhh en sån kväll!

Igår vilade och sov jag mest hela dan....idag låg jag kvar läääänge efter att jag vaknat.
Det gjorde susen för febern är som bortblåst och jag har inte lika mycket värk:)

Fick ett meddelande på mobilen runt 16.30...." Massor av folk här som frågar efter dig. KOM"

Dans i Landeryd.....det brukar alltid var så himla trevligt där.
Det är jättebra ordnat av Anna, Eva och Johan med bihang.....
Och alltid så goa människor att prata med, dansa med och skratta med
Man blir glad och varm i hjärtat....

Och i kväll kom det långväga gäster som jag inte träffar så ofta ....har mest kontakt på netlog och facebook.

Efter ett samtal stod det klart att jag fick låna en bil några timmar så Kicka och jag gav oss iväg :)
Och det blev ännu bättre än jag nånsin kunnat drömma om.
Jag känner mig alldeles rörd av att så här inpå nya året fått umgås med både nära vänner från dansklubben, alla mysiga vänner från Norrköping, Söderköping, Motala och Mjölby....och så Ilona och Maria som kom ända från Värmland!!!!!

Och jag fick paket av Ilona! Tack snälla :)
Har redan mumsat i mig två bitar :)
Av Mariann fick jag kryddor!

Och så fick jag träffa Gudmodern inom Linedance....Maria Graube.
Det var hon som inspirerade mig och fick mig att börja!
En fantastisk, sprudlande kvinna med mycket energi och värme.
Och om ett par veckor träffas vi igen....:)

Nu har vi fått oss lite hemgjord kebab i magen...lånebilen är återlämnad så nu återstår soffhörnet med filt och kudde. MYS
Tack snälla Krister för lånet av bilen!

En lycklig dag på livskontot till ända, och ett livsblad fyllt med glädje, värme och kärlek :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0