En positiv dag

Var jätetrött när klockan ringde i morse...sovit urkass i natt....men så kom jag på hur mycket roligt jag skulle ha och hoppade ur sängen med ett leende :)

DUSCH stod högst på listan...eftersom vi inte har vatten så blev det att packa alla grejer och åka hem till mamma
Först möblerade jag om lite....packade upp och gjorde i ordning visningsbordet. Mamma tyckte det var så fint :)
Sen gjorde vi lite kycklingsallad.....efter duschen så sprang jag ut till parkeringen för att möta vår lunchgäst
Mamma tyckte det var jättespännande att få besök av "en kändis" :)
Vi hade verkligen jättetrevligt....det är så mysigt att träffa denna kvinna som delar med sig av så mycket positiv energi och värme! :)

Så började gästerna till ljuspartyt dyka upp....Mariann var först ut och blev glatt överraskad av att träffa L
Jag hade hållt tyst om det för att det skulle bli just en överraskning...tyvärr blev hon lite för sen för att kunna ta del av vårt mys...men vi hann prata lite i alla fall.
Har saknat henne så :)

Det var så kul att Maria G och Inger dök upp också....
Och det blev en väldigt bra visning.....vilket gjorde Kicka otroligt glad. Eftersom hon var värdinna och får välja saker för 40% ....bra erbjudande nu i januari!!

Missade dock tävlingsträning :)
Fick ett sms igår....kan inte ställa in visningar med så kort varsel....så tyvärr blir det inget av med detta

Nu har jag hunnit få lite mat i magen....ska hänga tvätt då jag upptäckte i morse att vår torktumlare gått sönder.
Förvånad? Näe...inget förvånar mig längre:)
Bara gilla läget liksom

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken bra dag!! Härligt att få ha L för sig själv!! Skulle vara underbart att lära känna henne!! Hennes tankegångar verkar så sunda och rätta!!

2010-01-21 @ 21:35:03
URL: http://missmariafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0