Jag lever.....

.....har bara inte så mycket ork till bloggen:)

Är fortfarande dålig i influensa....det hänger sig kvar med grabbatag.
Undrar vart allt snor kommer ifrån?!

Har försökt vila så mycket som möjligt - faktiskt, även om det låter konstigt haha

Det går av sig självt...har inte så mycket ork med feber och värk

I torsdags var jag iväg på en visning jag fick ta över...det blev en snabb utryckning...
Den var ganska snabbt avklarad så jag kunde vila igen. Under tiden väntade sonen hos sin bror (andra sonen)
JA vi fick tillbaka bilen då :)
Nåja, när han skulle hämta mig för hemfärd märkte han att någon hunnit göra inbrott ibilen :)
Det verkar som om vi är förföljda av jäkelskaper.....

Igår var vi iväg till vårdcentralen med sonen som knappast kunde andas. Det visade sig vara vuxenkrupp...passade på att handla lite i affären som praktiskt nog ligger vägg i vägg med vc

Sen blev det pyjamas på igen....panodil, honungsvatten och lite datafix och läs/vil på soffan

Fick dock lite panik när jag fick ett sms om nåt som skulle fixas inför dagens PL möte...jag hade inte en aning om vad det handlade om
Men efter lite handledning från en supergullig och hjälpsam tjej....lite gråt och tandagnisslan så fick jag ihop det :)

I morse visade termometern på -24 när jag gav mig iväg på mötet.
Inspirerande och kul att tjuttra lite med mina kollegor:)

Efter det har jag inte gjort mycket....
Fixar lite mat nu...fasen , jag får inte till det med regelbundna mattider i det här hemmet :)
Men snart så ...ska jag ta min tallrik med BBQ kryddad ugnstekt kycklingfilè och sallad med massa gott i och bänka mig i tv-soffan....och titta medlidande på de svältande Robinsondeltagarna.
Så dum blir jag aldrig att jag ställer upp i nåt sånt......det räcker med att jag är så dum att jag ställer upp i några danstävlingar hahaha :)

Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg sida!



Kram sara

2010-01-09 @ 19:59:20
URL: http://sarahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0